Haideti sa fim fericiti in fiecare zi, nu doar in ziua dedicata fericirii

Se pare ca si aceasta zi a ajuns sa fie sarbatorita in intreaga lume. Ziua Fericirii se sarbatoreste inca din anul 2013, cand Natiunile Unite au declarat aceasta zi motiv de sarbatoare in intreaga lume.

Cum zilele trecute s-a sarbatorit ziua internationala a somnului, astazi este randul fericirii sa fie sarbatorita cu mare fast si veselie. Ei bine, ce ati spune daca am face un pact cu totii si am incerca sa fim fericiti in fiecare zi? Trebuie sa si reusim!

Pentru ca imi place sa zambesc, imi place sa iubesc si pentru ca ma caracterizez o persona care iubeste verdele si veselia, am decis ca acest articol sa fie o incurajare pentru fiecare dintre noi, astfel incat sa ne alegem singuri momentele in fiecare zi in care suntem meniti a zambi, a fi fericiti si a spune cu glas tare ca “astazi am motiv sa fiu fericit. Astazi am vazut soarele si sunt fericit. Astazi mi-am imbratisat mama si sunt fericita. Astazi mi-am strans copilul in brate inainte sa il duc la gradinita si m-a cuprins fericirea. Sau poate ca astazi am spus colegilor o gluma si am ras cu acestia.”

Oricare ar fi fost momentul tau de astazi, cu siguranta ai fost fericit.

Parcurge si randurile de mai jos, in care am ales sa prezind random cateva citate destinate fericirii.

Citat Dalai Lama

Citat Dalai Lama

Citat Samuel Johnson.fw

  • Fiindca nu stii ce zi te asteapta maine, lupta sa fii fericit astazi! – autor anonim
  • Fericirea apartine celor care stiu sa o faca sa astepte!
  • Adu-ti aminte ca fericirea nu depinde de ceea ce esti sau de ceea ce ai. Fericirea depinde doar de ceea ce gandesti. (Dale Carnegie)
  • Fericirea nu poate fi cumpărată cu bani și dragostea nu poate fi dobândită cu forța. (Emile Zola)
  • Alergăm după fericire până departe, fie pe mare, fie pe uscat, dar fericirea e aici, aproape. (Quintul Horatius Flaccus) 
  • Ca să fii fericit, nu este suficient să găsești momentul fericirii. Trebuie să știi să uiți atât ce-a fost înainte, cât și ce va fi după acest moment. (Konstantinos Tsatsos) 
  • Prima rețetă pentru fericire este: evită să meditezi prea mult asupra trecutului. (Andre Maurois)

"Toată lumea vrea să trăiască pe vârful unui munte, fără să știe că adevărata fericire este în felul în care urci pantele abrupte spre vârf." Gabriel García Marquez

”Adevărata fericire costă puţin. Când costă mult, nu e de soi bun.” Chateaubriand

"Fericirea nu vine niciodată atunci când trebuie." Marin Sorescu

„Fericirea se strecoară adesea printr-o ușă pe care ai uitat-o deschisă.” John Barrymore

Sursa foto: cuvintecelebre.ro

Leave a Reply

