Cand o femeie este suparata … face briose! Cele mai bune briose sunt la tine acasa

Supararea isi face loc in viata noastra. Fie ca vrem, fie ca nu vrem, se intampla ca zilele sa ne fie intrerupte de momente pline de furie, nervi, stres sau cele de dezamagire.

Cand se intampla acest lucru, femeile au tendinta de a-si exterioriza supararea si astfel incep sa isi sune parintii, mamele in special pentru a se vaita si a se plange de situatie, mai apoi isi suna prietenele ore in sir si, in cele din urma colegele de la munca, cu care au legat o relatie puternica.

Image result for femeie suparata

Sursa foto: unica.ro

Ei bine, afla ca un studiu efectuat de Mediafax a afirmat ca femeile niciodata nu isi spun supararile prietenilor, iubitilor sau sotilor. Acestea prefera sa gaseasca singure o cale de a scapa de nervi, stres sau dezamagire.

Desigur, unele femei sunt mai puternice decat par si incearca sa isi elimine starea coplesitoare printr-o maniera mult mai gustoasa, mult mai sanatoasa si mai reusita: ele gatesc.

Image result for femeie care gateste

Sursa: perfecte.ro

Problemele sau provocarile legate de greutatea corporala, activitati multiple la locul de munca, unghiile rupte, vestimentatia purtata ce nu mai este la moda sau neintelegerile din casa cu partenerul se numara printre situatiile in care femeile aleg sa se refugieze in bucatarie pentru a gati.

Ceea ce iese din propriile maini, imbinat cu dezamagirea sau supararea poate fi uneori cel mai delicios desert din lume, cea mai copioasa cina sau cel mai reusit pranz, depinde de momentul din zi in care se instaleaza supararea.

Cand o femeie este suparata …  face briose!

Da, acesta este adevarul pur! Atunci cand o femeie este suparata primul lucru ce il face este sa mearga la frigider si sa analizeze ca nu are nimic dulce pentru a-si ineca oful. Acesta ese motivul cand se hotarasc si realizeaza ca e un moment oportun de copt briose sanatoase, ca la mama acasa.

Cand femeia din viata ta este suparata, este timpul sa o lasi sa gateasca!

Poate ca unii dintre noi nu stim sa experimentam acest sentiment, insa, a gati este un lucru si o activitate atat de placuta, incat, in cele din urma te relaxeaza total si iti mai ofera si posibilitatea de a te bucura de ceva dulce, realizat cu mana ta, in propriul confort al caminului tau.

briose de casa

Cand am fost suparata, am facut briose! Da, am experimentat pe mine supararea si incantarea de a combate acest sentiment negativ cu unul pozitiv, si, in cele din urma am facut delicii sanatoase, gustoase si bune de servit invitatilor, insa, am fost atat de lacoma, ca am servit totul de una singura ;).

O reteta simpla de briose pentru femeia suparata din tine

Cea mai simpla reteta de briose este aceasta, ce am incercat-o si eu de curand:

  • 250 grame de faina;
  • 150 grame zahar;
  • 2 oua;
  • 150 ml lapte;
  • 150 ml ulei;
  • esenta de vanilie sau rom, dupa gust;
  • 1 plic de zahar vanilinat;
  • 1 plic praf de copt;
  • fulgi de ciocolata de menaj.

Odata ce ai aceste ingrediente la indemana, restul este chimie pura. Incepi prin a amesteca intr-un vas inalt faina, zaharul, laptele, cu mixerul la viteza medie timp de 2-3 minute, pana cand compozitia se leaga.

Pasul urmator este sa adaugi oualele, uleiul, zaharul vanilinat, cateva picaturi de esenta si apoi sa mai mixezi inca 2 minute la viteza medie, pana cand intreaga compozitie devine ca o smantana lichida.

Image result for muffins

Pentru a ne asigura ca aceasta compozitie va creste odata pusa la cuptor, vei adauga praful de copt si vei omogeniza totul cu o spatula de lemn, pentru a aerisi in acelasi timp compozitia. In aceasta etapa, eu adaug si fulgii de ciocolata, ce ii obtin prin taierea in cubulete mici – mici a unei ciocolate de mesaj, o ciocolata de alune sau oricare alta ciocolata ce o am prin casa. Dupa ce am obtinut multi fulgi de ciocolata, imi pastrez ceva pentru a pune la ornat, in etapa finala.

Acum ca am obtinut compozitia ideala pentru briose, ce se aseamana extraordinar de mult cu cea a unui chec simplu, nu imi ramane de facut decat sa pregatesc formele si sa preincalzesc cuptorul.

Pentru acest lucru ai nevoie si tu de forme speciale pentru briose, din hartie sau din silicon si de o tava in care sa le aranjezi pe acestea. De exemplu, eu am folosit si forme din silicon si forme din hartie, pentru a face cat mai multe briose din aceasta compozitie.

forme de briose

Urmtorul pas este sa torni compozitia in forme. Eu am realizat acest pas cu lingura si am pus compozitie in forma cat jumatate din aceasta, pentru a lasa loc sa creasca, atunci cand am dat la cuptorul preincalzit. Nu am uitat nici de fulgii de ciocolata pe care i-am presarat peste compozitia turnata in forme.

fulgi de ciocolata

Dupa ce am ornat toate aceste forme, am pus in cuptor si am lasat 15 minute la foc potrivit, dupa care inca 10-15 minute la foc mare. Vei sti cand sunt gata daca aplici testul scobitorii sau al cutitului.

Pentru a le servi, poti presara putin zahar pudra si poti servi dupa preferinte cu lapte caldut sau poti lua pe fuga cate o briosa atunci cand vei trece prin bucatarie.

Uite ce mi-a iesit mie urmand aceasta reteta:

briose delicioase

Si acum ca am eliminat si supararea, nu ne ramane altceva de facut decat sa ne continuam in ritm sigur viata, sa ne bucuram de fiecare zi si sa ne imbracam in fiecare clipa cu zambete, glasuri senine, idei pozitive si pofta de viata!

Sa aveti pofta de viata si de gatit!

 

XOXO

Leave a Reply

