Modalitati inedite de a utiliza dresul de dama

Femeia este inventiva oricand. De aceea, imbracamintea unei femei variaza de la cele mai mici accesorii si pana la piese vestimentare in marimi XXL, de la o perioada la alta, ca asa e moda si pentru ca asa simte ea ca trebuie sa poarte intr-o zi sau alta.

De la ciorapi pentru sala de sport, dresuri in culori variate si cu modele, sosete, jambiere si pana la colanti, se regasesc in garderoba acesteia, indiferent de sezon.

Cu tot protestul acesta in tara si cu toate informatiile vehiculate in social media, mi-a ramas in minte o fraza de-a solistului Dan Teodorescu, membru si muzicant al formatiei Taxi, care afirma ca daca s-ar fi gandit vreodata sa poarte colantii sotiei lui va fi declarat nebun, insa, la frigul de afara se bucura acum ca nevasta sa are colanti, ce i-a purtat pe sub izmene si blugi in aceste nopti geroase, cand a protestat alaturii de zeci de mii de bucuresteni.

Image result for dan teodorescu

Sursa foto: google.ro

De aici si pana la ideile ce le voi prezenta nu a fost decat un singur pas, de a spune la ce anume mai utilizam noi, femeile, dresurile.

par frumos

Un par perfect ondulat cu ajutorul dresurilor

De ceva vreme m-am obisnuit sa port parul cret, nu pentru ca este o fita, ci pentru ca mi se pare mult mai atragator si pentru faptul ca un par cret nu necesita atat de multa atentie si intretinere precum parul drept. Astfel, in urma cu mai bine de un an si jumatate am pus in aplicare o idee pe care nu am auzit-o la nimeni pana in acel moment: utilizarea unui dres / ciorap de dama pentru a-mi increti parul.

Zis si facut.

Pasul 1: Am luat un dres de culoarea piciorului ce nu il mai foloseam si am taiat din el exact cat lungimea unei bentite. Sau daca vrei si te gandesti sa obtii un par la fel de ondulat poti masura care este circumferinta scalpului tau si sa tai lungimea necesara, la care mai pui cativa centimetri pentru a face un nod, bine strans.

par cret

Pasul 2: Am facut dus/ baie si am lasat parul sa se usuce natural, la temperatura din camera. Dupa ce s-a scurs apa de pe par, am periat parul pentru a nu lasa fire incalcite si pentru a reusi sa obtin suvitele frumose de par cret.

Pasul 3: Am prins dresul / ciorapul in par ca si cum as prinde un elastic sau o bentita elastica, facand un nod in partea din fata a capului, lasand impresia unei funde a unei clame recent prinse. Daca vrei sa maschezi si mai mult nodul, atunci alege o clama de par in forma de funda sau floare si prinde-o peste acest nod.

Pasul 4: Am separat parul in doua parti astfel incat sa nu port carare pe mijloc, carare ce urasc sa o port in acest fel si… am inceput procesul de a prinde parul in jurul ciorapului, suvita cu suvita.

Cum am reusit acest lucru? Ei bine, iei o suvita de par nici prea groasa si nici prea subtire si o dai dupa ciorap de mai multe ori. Este ca si cand ai lipi cu banda scotch un pix sau un cerc din plastic. Aceeasi miscare o aplici pentru urmatoarea suvita, tinand cont aici de un mic detaliu: capetele firelor de par din suvita anterioara trebuie sa le prinzi in aceasta suvita noua ce o iei in mana si o pregatesti pentru a o rula peste ciorapul prins deja in par. Chiar de vei obtine o suvita mai mare, te vei asigura ca varfurile nu vor ramane neondulate.

20160615_095858

Pasul 5: Odata ce ai ajuns la jumatatea scalpului cu aceste suvite de par invartite in jurul dresului, prinde varfurile ultimelei suvite cu o clama de par, ideala pentru coafat, astfel incat sa te asiguri ca ceea ce ai rulat pana acum pe acest material nu se va desprinde. Cel putin asa fac eu, pentru ca firul meu de par este subtire si alunecos, incat nu sta prins pe niciun material anume.

par ondulat

Pasul 6: Daca prima jumatate de par a cazut in capcana dresului, urmeaza cealalta jumatate. De regula incep cu partea stanga a parului, ma opresc la jumatate in spatele crestetului si revin cu aceleasi miscari din partea dreapta. La fel, si aici ma asigur ca respect aceleasi portiuni de suvite, incat sa obtin in cele din urma aceleasi dimensiuni ale onduleurilor si implicit al parului cret.

Trebuie sa incerci si tu, dar fii atenta sa nu obtii onduleuri mai mari intr-o parte decat in cealalta, pentru ca exista si un risc: acele onduleuri mai mari vor rezista mai putine zile, iar onduleurile mai mici vor tine chiar si o saptamana, timp in care risti sa fii coafata partial, cum as zice eu.

Pasul 7: Acum ca ai prins intregul par in suvite in jurul acestui dres, fixeaza totul cu cateva clamisoare negre sau de oricare alta culoare, pentru a nu se desprinde in timpul somnului. Partea cea mai buna este ca nu trebuie sa folosesti fixativ sau oricare alt spray de par de fixare al parului, pentru ca in timpul noptii parul va lua forma de cret si vei obtine bucle uimitoare.

par cret

Pasul 8: Dimineata este suficient sa desprinzi clamele, sa dai drumul la ciorap din nod si sa iei procesul opus de desprindere al suvitelor de par. Mie nu imi ia mai mult de 2-3 minute la acest capitol, avand in vedere experienta saptamanala de a obtine aceasta coafura atat de superba pentru mine.

Daca ti se pare ca ai obtinut un look prea cret si te temi ca iti vor spune altii ca ai parul atat de cret incat te asemeni cu o oita, nicio grija! Patrunde degetele mainii prin suvite incat sa le desprinzi in parti mai late sau, ai si varianta a doua, la prinderea acestuia sa separi suvitele mai late.

Alegerea este a ta. Eu, de exemplu prefer sa iau suvite cat mai subtiri, pentru ca ma asigur ca parul va sta cret mai mult timp si nu il voi deteriora cu fixativ, spume sau geluri de par, menite sa sustina aspectul acestuia.

Sursa foto: galerie personala

Desi nu am reusit sa pun fotografii menite sa ilustreze pas cu pas aceasta coafura, din motiv ca nu sunt adepta postarii propriei galerii intr-un volum mare, am incercat sa postez cateva fotografii realizate in momente diferite in care am obtinut si m-am bucurat de aceasta coafura atat de revigoranta, usoara si plina de admiratiile celor din jur. Pe viitor imi propun sa realizez un video in care sa va demonstrez cat de simplu si de lejer este sa iti prinzi astfel parul.

Iti sugerez sa incerci aceasta tehnica pentru ca este atat de simplu sa scapi de grija de a impleti parul, de a cauta tot felul de coafuri moderne pentru ca parul tau sa reziste acestor incercari. Un alt avantaj al acestei coafuri este ca se pliaza pe oricare forma a fetei femeii, incat nu poate da gres nici macar o singura data. Atat sora mea, vecina, cat si prietenele mele au avut curajul sa incerce si sa se bucure ca sunt atat de frumoase, chiar si la evenimente mondene sau la iesiri in club.

Un alt mic secret pentru care aplic aceasta metoda de a obtine un par ondulat superb este ca de mica mi-am dorit sa am parul cret, dar sa il obtin in mod natural, fara a pune in par chimicale, cum ar fi realizarea acestuia la salon printr-o actiune denumita semi-permanent, ce nu facea decat sa imi arda parul mai mult decat era cazul.

Pentru mine, este cea mai simpla, usoara si practica metoda a a-mi increti / ondula parul si pret de 3-4 zile nici nu este nevoie sa il spal, sa il aranjez sau sa il prind. Testeaza si tu si te astept sa imi impartasesti rezultatul ;)!

 

 

Leave a Reply

