Kilogramele in plus dupa sarbatori sunt un chin? Iata cum sa scapi de acestea usor, fara prea mult efort

Probabil ca tuturor in preajma sarbatorilor ne place sa degustam din toate bucatele, cate putin sau cate putin mai mult din fiecare, fara sa luam in considerare ca mesele neechilibrate isi vor face aparitia sub forma de grasimi pe corpurile noastre. Desi unele organisme pot depozita mai multe grasimi decat altele, in esenta aceste depuneri pot fi eliminate destul de usor, daca iti pastrezi o dieta corecta pentru cel putin 6 saptamani.

Unii dintre noi ne putem bucura ca avem parte de un organism ce elimina depunerile si se curata in cateva zile, pe cand altii se pot confrunta cu aceste depuneri de grasime si luni intregi. Pe masura ce inaintam in varsta, organismul nostru nu mai este la fel de curat si la fel de sanatos ca si atunci cand aveam 18 ani si nu ne temeam ca un kilogram se va depune pe sold, pe coapse sau chiar pe pulpa piciorului.

sport usor

Ei bine, acum, dupa ce trecem de varsta de 25-28 de ani, fiecare grasime isi gaseste locul undeva pe corpul nostru, ce in timp, daca nu este monitorizata si ajustata, poate crea adevarate esecuri vestimentare si ne poate aduce o stare de neplacere fata de propriul nostru corp.

Citind o multime de retete care se pare ca pun kilogramele pe fuga intr-un timp atat de usor, insa, din punct de vedere al realitatii cam sunt la jumatatea adevarului, m-am decis sa urmez propria mea reteta, astfel incat sa imi recapat silueta de dinaintea sarbatorilor de iarna.

Desigur, inca mai sunt sarbatori de iarna ce isi spun numele si ne invita la un gratar sau la o tochitura la ceaun undeva pe la o cabana la munte, nu ne ramane decat sa ne imbarbatam cu vointa si sa punem un mare STOP ori de cate ori aceste bucate ne fac cu ochiul. Si cum se vehiculeza pe retelele de socializare, oficial dam starul slabirii unor kilograme aflate in plus pe noi pentru a arata mai bine in cateva luni, cand vom imbraca din nou costume de baie si ne vom afisa siluetele pe la piscina si voie buna.

O Reteta Sanatoasa, Simpla si Sigura pentru a slabi cateva kilograme intr-un timp eficient

  • Pentru inceput, incepe ziua cu un milkshake compus din urmatoarele ingrediente: 150 ml lapte, un kiwi, jumatate de banana, jumatate de mar si un varf de miere de albine. Amesteca bine aceste ingrediente intr-un blender si apoi savureaza-l la masa.
    milkshake de fructe
    Cel mai bine este sa consumi aceasta bautura energizanta pana in ora 8, astfel incat fiecare compus sa isi faca efectul in organism. Cu totii stim cat de gustoase sunt aceste shake-uri, incat unii din noi am dori sa consumam si o portie dubla. Nici nu este de mirare daca depasesti cu putin portia, atat timp cat sa te simti satioasa si hranita.
    milkshake de mere
  • Masa de pranz, ce trebuie sa fie undeva pe la ora 12-13 trebuie sa fie compusa dintr-un piep de pui si cateva legume . De exemplu, poti alterna ca intr-o zi la pranz sa optezi pentru piept de pui si morcovi, ambele alimente fierte, iar in alta zi pentru acestea la gratar.
    piept de pui Oricum ar fi, nu uita ca ai nevoie si de proteine, carbohidrati, acizi grasi si desigur, grasimi slabe. (Nu sunt adepta unui organism infometat ce merge pe premiza ca trebuie sa mancam doar la pranz pentru a scapa de cateva kilograme, pentru ca nu vom face decat sa ne supunem organismul unui chin alimentar mai mult decat dezastruos).
  • Daca ai consumat pranzul pana in ora 13, atunci pe la ora 15-16 cu siguranat trebuie sa incluzi in meniul tau o gustare. Eu optez pentru cateva felii de ananas, o bucatica de branza de vaci sau chiar pentru un ou fiert. Oricare dintre aceste alimente face bine pentru stomac si nici nu ne lasa infometati.
    ananas
  • Desigur, nu uitam nici de cina, unde, trebuie sa punem in farfurie ceva verde, ceva portocaliu si ceva sanatos. Poti opta pentru o salata din varza si morcovi, pentru o salata verde cu morcovi, pentru o salata creata cu un ardei sau chiar pentru un morcov ras si un mar ras, partea mea preferata din intreaga dieta. Ador sa mananc morcovi rasi pe razatoare amestecati cu mere rase tot prin acest instrument de bucatarie.

    Se imbina perfect gurturile, iti creeaza senzatia de saturatie si pe deasupra te si hidrateaza. Aici, poti sa razi 2 bucati de mere si 2 de morcovi, astfel incat sa fii sigura ca pana la ora somnului organismul tau nu se va prabusi de oboseala.

    De regula, nu incerca sa mananci mult, pentru ca iti vei obisnui organismul sa consume mult si din aceasta cauza acesta isi va mari dimensiunea si iti va cere de mai multe ori pe zi alimentare cu substante nutritive.
    apa cu lamaie

  • Nu uita nici sa te hidratezi. Fie ca optezi pentru ceai verde, ceai de tei sau apa plata, ai grija ca aceasta bautura sa nu lipseasca din dieta ta. Iar daca optezi pentru apa, se pare ca si medicii ne recomanda ca la un pahar de apa sa punem o felie de lamaie, incat sa fie cu gust si ca echilibrul stomacului sa fie pe deplin refacut.

Stiai ca jumatate din senzati de foame este de fapt cauzata de senzatia de sete?

Uneori organismului nu ii este in totalitate atat de foame, pe cat ii este de sete. Tine minte ca apa trebuie sa ajunga la creier, pentru ca acesta sa poate functiona in parametri normali.

Acestea fiind spune, ai mare grija ce consumi in aceasta perioada si nu uita nici de miscarile zilnice. Fie ca dai o fuga pana la magazin sau mergi sa iei copilul de la cresa, ai grija sa iti indeplinesti un numar de pasi pe zi, pentru a lasa loc creierului sa se oxigeneze, picioarelor sa se miste si sangelui sa pulseze in tine. Mult spor!

 

(Sursa imaginilor: pixabay.com)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s